Proces zakupu

Proces zakupu

Proces zamawiania schodów w kilku krokach.

1 - Kontakt klienta

Klient kontaktuje się z nami poprzez stronę internetową i przesyła zapytanie o wycenę zamieszczone na naszej stronie internetowej.

2 - Przygotowanie wstępnej oferty

Po otrzymaniu zapytania przesyłamy wstępną wycenę do klienta.

Zobacz przykładową ofertę: >kliknij<

3 - Wykonanie pomiaru u klienta i doradztwo

Spotykamy się, mierzymy i rozmawiamy aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

4 - Wizyta klienta w salonie firmowym (siedziba firmy)

– omawiamy szczegóły projektu
– wybieramy materiały
– potwierdzamy szczegóły techniczne i finansowe oferty

5 - Podpisanie umowy i realizacja zlecenia

– wpłata zaliczki
– pierwszy etap to montaż konstrukcji schodów wraz ze stopnicami roboczymi, dzięki temu unikniemy uszkodzenia stopni i balustrady podczas dalszych prac wykończeniowych (pobieramy kaucje zwrotną w wysokości 200zł)
– w drugim etapie następuje montaż stopni i balustrady przed malowaniem
– ostatni etap to odbiór ostateczny przez klienta